Nice to meet you!

Hallo iedereen!

Leuk dat je op mijn blog bent beland. Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Karin en in mijn dagelijks leven doe ik van alles. Naast slimmer worden op school en werken houd ik me bezig met piano spelen. Hier vind je een link van mijn meest recente video waarin ik het stuk Nocturne in Cis klein van Chopin speel. Dit doe ik al sinds mijn 10e levensjaar en ik zou echt niet weten wat ik zonder piano, muziek in het algemeen, moet doen. Daarnaast zul je me vaak vinden in de bioscoop. Ik ben een enorme film liefhebber. Het liefst een drama/romance film. Mijn lievelingsfilms zijn o.a: Le Fabuleux destin d’Amelie Poulain, Argo, Django Unchained, The Kids are allright, Forrest Gump, 500 days of Summer, The Reader, HappyThankYouMorePlease, Anna Karenina en alles met Leo DiCaprio. Als je me niet kan vinden in de bios, dan zit ik vast ergens koffie te drinken. Het liefst doe ik dat bij “Koffie bij Teun” in Breda of bij “The Coffee Company”. Onder het genot van een kopje latte macchiato met vrienden bijkletsen of een boek lezen. Ik geniet er altijd van om even aan niks te denken en uren in koffiehuisjes te zitten.

Als het even kan, ga ik graag op reis. Het liefst zou ik het hele jaar door willen reizen. Verschillende culturen zien, mensen leren kennen en verschillende keukens proeven. ( I love food! Behalve dat ik vegetariër ben, ben ik verder geen moeilijke eter. )
In mijn hele bestaan heb ik al veel van de wereld gezien. Toch zijn er nog landen die ik zo graag wil zien of nog een keer heen wil gaan. Hoog op mijn verlanglijstje staan: 1. Sydney, Australië 2. Tokyo, Japan 3. New York, VS. Wie weet realiseer ik mijn droom wel om een van deze steden snel te bezoeken. 🙂

Genoeg over mezelf.

Waarom ben ik deze blog begonnen? Ik ben deze blog begonnen omdat ik jullie mijn ervaringen, mijn belevenissen, mijn avonturen en mijn kennis over muziek/films/eten wil delen. Ik zal foto’s plaatsen, videos, jullie vragen beantwoorden en natuurlijk bloggen!

Hebben jullie nog vragen of tips voor mij, laat het me weten in de comment!

Liefs,

Karin

Stalk mij op Instagram: KaartjeT
Volg mij op Twitter: KaartjeT
Lees mijn maandelijkse column/artikelen in Magazine The Project: http://www.magazinetheproject.nl/

Leave a Reply

